Prema rezultatima Ankete o percepciji pravosuđa u
Srbiji, korisnici suda procenjuju ukupan kvalitet
administrativnih usluga kao prosečan 334(videti Sliku 55).
Korisnici suda iz opšte populacije i iz poslovnog sektora koji su
obavljali neke administrativne poslove vezane za njihov
predmet pred sudom su bili više zadovoljni kvalitetom
administrativnih usluga, nego kvalitetom rada suda u vezi sa
njihovim predmetom.
Velika većina korisnika administrativnih usluga su bili zadovoljni različitim aspektima učinka suda, kao što su radno vreme suda, dostupnost informacija i osoblja, ponašanje osoblja i vreme provedeno u čekanju. Procenat zadovoljnih korisnika je povećan u većini aspekata od 2009. godine. Korisnici suda su najmanje zadovoljni vremenom provedenim u čekanju, ali i taj aspekt beleži poboljšanje. (videti Sliku 56 i Sliku 57).
Utisak o ponašanju i kompetentnosti pružalaca usluga se takođe poboljšava. Većina korisnika administrativnih usluga je bilo zadovoljno znanjem, efikasnošću i prijatnošću pružalaca usluga, a veći procenat korisnika ocenjuje ove karakteristike na visokom ili veoma visokom nivou, a ne na niskom nivou.